Na początku 2017 roku zostaliśmy zaproszeni do przygotowania oferty inwentaryzacji dla Anwim.  Oferta obejmowała  dostawę systemu zarządzania majątkiem wraz ze sprzętem i aktualnymi danymi o majątku Anwim S.A. 

Oferta obejmowała:

  • Dostawę urządzenia ( „kolektor danych” ) do inwentaryzacji i kontroli stanów rzeczowego majątku trwałego.
  • Przygotowanie i wykonanie spisu z natury w stacjach własnych, franczyzowych, serwisach oraz biurach należących i zarządzanych przez ANWIM
  • Sporządzenie i przekazanie uzgodnionych zestawień i raportów z przeprowadzonego spisu w formie elektronicznej, dotyczących spisanego majątku oraz różnic w stosunku do ewidencji otrzymanej.
  • Przygotowaniem danych o spisanym majątku rzeczowym w zakresie niezbędnym do uruchomienia oprogramowania EM OrCom+ .Według specyfikacji zakresu informacji i struktury danych określonym w Planie Projektu.
  • Dostawę i wdrożenie systemu do ewidencji majątku trwałego firmy OrCom. (oprogramowanie EM OrCom+) wraz z moduł em do samodzielnej inwentaryzacji wraz z przekazaniem licencji na użytkowanie.

Prace spisowe przebiegły bez zakłóceń. Następnie nastąpiło parowanie danych do ewidencji posiadanej. Po dokładnym wyjaśnieniu wszelkich niedoborów i nadwyżek, baza została zaimplementowana do nowego systemu EM OrCom +. Już dziś firma może się poszczycić wzorowym rozwiązaniem kwestii zarządzania ewidencją środków trwałych. Każdy kolejny środek może być prawidłowo ewidencjonowany, dzięki czemu następna Inwentaryzacja będzie już raczej formalnością.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij