Na początku 2017 roku zostaliśmy zaproszeni do przygotowania oferty inwentaryzacji dla Anwim. Oferta obejmowała dostawę systemu zarządzania majątkiem wraz ze sprzętem i aktualnymi danymi o majątku Anwim S.A.
Oferta obejmowała:
- Dostawę urządzenia ( „kolektor danych” ) do inwentaryzacji i kontroli stanów rzeczowego majątku trwałego.
- Przygotowanie i wykonanie spisu z natury w stacjach własnych, franczyzowych, serwisach oraz biurach należących i zarządzanych przez ANWIM
- Sporządzenie i przekazanie uzgodnionych zestawień i raportów z przeprowadzonego spisu w formie elektronicznej, dotyczących spisanego majątku oraz różnic w stosunku do ewidencji otrzymanej.
- Przygotowaniem danych o spisanym majątku rzeczowym w zakresie niezbędnym do uruchomienia oprogramowania EM OrCom+ .Według specyfikacji zakresu informacji i struktury danych określonym w Planie Projektu.
- Dostawę i wdrożenie systemu do ewidencji majątku trwałego firmy OrCom. (oprogramowanie EM OrCom+) wraz z moduł em do samodzielnej inwentaryzacji wraz z przekazaniem licencji na użytkowanie.
Prace spisowe przebiegły bez zakłóceń. Następnie nastąpiło parowanie danych do ewidencji posiadanej. Po dokładnym wyjaśnieniu wszelkich niedoborów i nadwyżek, baza została zaimplementowana do nowego systemu EM OrCom +. Już dziś firma może się poszczycić wzorowym rozwiązaniem kwestii zarządzania ewidencją środków trwałych. Każdy kolejny środek może być prawidłowo ewidencjonowany, dzięki czemu następna Inwentaryzacja będzie już raczej formalnością.