Cel inwentaryzacji jest ten zawsze sam: stwierdzić stan faktyczny, czyli ilość i wartość posiadanych przedmiotów. Mimo to Inwentaryzacja w sklepie, biurze, magazynie różnią się od siebie, dlaczego?

Nie chcemy zamykać sklepu na czas inwentaryzacji.

To oczywiste – jeśli klienci nie mogą robić zakupów, sklep nie zarabia. Działający sklep to z kolei ciągły ruch towarów – dostawy, porządkowanie, sprzedaż  – a wszystko to wpływa na stan zapasów w sklepie, czyli przedmiot inwentaryzacji. Dlatego też spis towarów w sklepach przeprowadzany jest w czasie zamknięcia sklepu, czyli najczęściej w nocy, tak, aby od zamknięcia do otwarcia następnego dnia zinwentaryzować wszystko.

Staramy się nie przeszkadzać pracownikom biura.

Inaczej wygląda inwentaryzacja środków trwałych np. w biurach. Przeprowadza się ją w godzinach działania biura, zachowując zasadę jak najmniejszej ingerencji w pracę. Obecność pracowników jest często niezbędna, zwłaszcza tych, którzy mogą udzielić informacji lub pracują w biurze na sprzęcie, który jest używany także poza firmą.

Więcej na temat inwentaryzacji wiedzą nasi specjaliści.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij