Warszawa, dnia 10 Lipca 2019

LIST REFERENCYJNY

W 2019 roku Instytut Lotnictwa obecnie nazwany Siec Badawcza Łukasiewicza Instytut Lotnictwa po przeprowadzeniu przetargu na wybór dostawcy kompleksowych usług inwentaryzacyjnych podpisał umowę z  firmą JKF For Value Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, która spełniła wymogi przetargu w najlepszym stopniu.

Zlecenie dotyczyło wykonania projektu inwentaryzacji składników majątkowych we wszystkich budynkach na terenie Instytutu oraz w jednostce podległej.

Zlecenie obejmowało 3 etapy projektu zgodne z Metodyką JKFFV Inwentaryzacja PRO:

  1. Etap I – Przygotowanie, tj. opracowanie pełnej Dokumentacji Projektu. Weryfikacja założeń zgodnie z potrzebami działu Administracji i Księgowości oraz zgodności z przepisami UoR. Przygotowanie kolektorów oraz konfiguracja oprogramowania do spisu.
  2. Etap II – Realizacja, tj. wykonanie spisu z natury we wszystkich lokalizacjach wraz z oklejaniem przedmiotów, etykietami inwentarzowymi (spis zerowy ponowny) oraz uzyskaniem numeracji znajdującej się na przedmiocie – etykiety historyczne
  3. Etap III – Zakończenie, tj. opracowanie dokumentacji po spisie, przekazanie kompletnej ewidencji majątku. Opracowanie dokumentacji kończącej spis.

Spis był dobrze przygotowany merytorycznie i organizacyjnie, przebiegał bez zakłóceń w bieżącej działalności Instytutu.

Na szczególną uwagę zasługują zdolności przedstawicieli JKF For Value do elastycznego dostosowywania się w harmonogramie realizacji, względem potrzeb Instytutu. Wykonawcy delegowani do realizacji spisu odznaczają się wyjątkowym taktem, kulturą osobistą i profesjonalną pracą w ciszy. Uwzględniali potrzeby dopasowania opisów środków trwałych do potrzeb poszczególnych departamentów na ich wyraźną prośbę. Wykonawcy z JKFFV przestrzegali obowiązujących zasad bezpieczeństwa zarówno w Laboratoriach jak i przestrzeniach pod ścisłym nadzorem. Wszelkie kwestie sporne wyjaśniane były na bieżąco razem z osobami odpowiedzialnymi co zdecydowanie ułatwiło 3 etap realizacji – rozliczenie.

Warto zauważyć kompleksowość przygotowania projektu (Dokumentacja Projektowa) opartą na Metodyce Inwentaryzacje PRO gwarantującą prawidłowość przebiegu całej Inwentaryzacji, a także umiejętności administrowania projektem przez ekipę zarządzającą z JKF For Value.

Proces rozliczania danych ze spisu wykonany przez dział rozliczeń JKF For Value we współpracy z pracownikami Instytutu przebiegał rzetelnie, z dużą znajomością problematyki księgowej oraz bazodanowej.

Efektem wykonanych prac było sporządzenie arkuszy spisu z natury, zestawień i raportów z przeprowadzonej inwentaryzacji oraz ustalenie stanu majątku Instytutu. Wykazanie  nadwyżek i niedoborów w stosunku do przekazanej przed spisem ewidencji umożliwiło uaktualnienie jej do stanu obecnego, zgodnego z rzeczywistością.

Rekomenduję współpracę z firmą JKF For Value w zakresie kompleksowego wykonania usług zarządzania majątkiem ze szczególnym wskazaniem na rzetelne wykonanie oraz rozliczanie wyników spisu w stosunku do ewidencji księgowej i środków trwałych.

Profesjonalna współpraca oraz prawidłowe wykonanie usługi potwierdziły, że wybór JKF For Value Sp. z o.o. jako partnera biznesowego jest słuszny i spełnia nasze oczekiwania.

Aktualnie planujemy rozpocząć współpracę z zakresu Etapu IV Metodyki Inwentaryzacje PRO, opracowanie procedur z zakresu zarządzania majątkiem trwałym w Instytucie.


Referencje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij