Inwentaryzacja w Hotelu Ibis Styles Wrocław Centrum zakończona pełnym sukcesem!
Podjęliśmy się realizacji spisu w Hotelu Ibis Styles Wrocław Centrum na tak zwane CITO. Potrzeba była pilna a do tego po analizie bazy okazało się również trudna. Nasi pracownicy spisali wszystkie przedmioty w Hotelu tak aby na III etapie projektu dokonać rozróżnienia na środki trwałe i wyposażenie. Od tego momentu można było śmiało dokonać korekt w księgach. Pozostawiając w nich jedynie faktyczne środki trwałe a pozostałe przedmioty przenieś do ewidencji pozabilansowej, czyli ewidencji wyposażenia.
Po zakończeniu biuro rachunkowe prowadzące księgi Hotelu skorzystało z 4 etapu nasze Metodyki Inwentaryzacje 4.0™ i zamówiło Raport Rekomandacyjny.
Dokument ten przedstawia obecną sytuacje w zarządzaniu majątkiem i rekomendacje jak można sytuację poprawić, ulepszyć tak aby w przyszłości Inwentaryzacja to była przyjemność i stanowiła żywy dowód na prawidłowe zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa.
Projekt został przeprowadzony bez żadnych kłopotów. A klient przełam do Nas pisemne referencje, które można przeczytać poniżej.
Warszawa 21.04.2018
LIST REFERENCYJNY
Pod koniec roku 2017 podjęliśmy współpracę z firmą JKF For Value Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia kompleksowej inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia w hotelu IBIS STYLES we Wrocławiu.
Zadanie które postawiliśmy prze firmą było o tyle trudne że obłożenie naszego hotelu jest duże zatem pracownicy musieli dostosować Metodykę do zajętości pokoi. Drugą trudnością był brak jednoznacznej ewidencji bazowej do której można by było dokonać porównania wyników spisu.
Była to pierwsza tak szczegółowa inwentaryzacja zakładająca spis z natury wraz z oklejaniem przedmiotów etykietami z kodem kresowym. Założenia tego projektu przewidywały także utworzenie nowej bazy ewidencji środków trwałych dostosowanej do każdego spisanego przedmiotu z nowym numerem z etykiety.
Powstała w ten sposób uzgodniona ewidencja, może w każdej chwili podlegać ponownej inwentaryzacji. Celem utworzenia takiej ewidencji była możliwość utrzymania w przyszłości porządku i system, umożliwiający dalsze ich prawidłowe prowadzenie.
Spis z natury został przeprowadzony bardzo sprawnie i skutecznie, w krótkim czasie, bez zakłócenia pracy hotelu. Pracownicy JKF For Value byli bardzo zdyscyplinowani i sumienni, o wysokiej kulturze osobistej, ich obecność zatem była w zasadzie niezauważalna przez gości hotelu.
Dokumentacja projektowa i wiedza merytoryczna zespołu dedykowanego z JKF For Value zasługuje na wysoką ocenę. Najbardziej pomocna okazała się stosowana autorska Metodyka Inwentaryzacje 4.0™, która zagwarantowała prawidłowe przeprowadzenie spisu i efektywne opracowanie bazy gotowej do rozliczenia księgowego.
Polecam współpracę z firmą JKF For Valu Spółka z o.o. w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji środków trwałych i całkowitego rozliczenia danych do ewidencji księgowej.
Jacek Wszendybył
Dyrektor Hotelu
General Manager
ibis Styles Wrocław Centrum
Referencje Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum
